maanantai 24. lokakuuta 2011

huomen pitäs sit soittaa polille. ahistaa vaan ku joutuu taas kertoo ettei ole syönnyt mitään ja paino on taas laskenut alle sen mitä se ei saannu laskee käyntien välissä. nii ja just katoin mun verenpaineet on aika koholla 140/80. en tajuu miksi. eikö niiden pitäs ola alhasia jos ei ole syönnyt. no oli kiva taas jutella h:n kanssa. se on niin lämmin ihminen kuin vain voi olla.

juu oltii tänää kouvolas ja sain kassiini bodyshopista taas kasan tuotteita. vartalovoin (satsuma), kuorintavoiteen(mango) ja kylpygeelin(satsuma). enkä tuhlannu kuin joku 15 euroo.
tänää on taas menny melkein syömättä. kaks haarukallista olen syönnyt, mutta kuluttanut tai oksentanut ulos. 4 kuppia teetä on mennyt et pysyn hereillä. ja ilta paino näyttää kivasti alaspäin.

itkin ja raivosin vaihteeksi iskälle siitä kun se ei ymmärrä. sille paras keino on mun lyttääminen ja kiristäminen. raivosin sille ku se ei suostu siihen et hakisin lähetettä osastolle. et oikeesti oppisin syömään. sen mielstä oon paska ja mulla ei ole mitään väliä.

itken taas koko illan. luulin et oon jo turtunut mut en. oon niin usein halunnut lopettaa tän kaiken, mut sit on tullu pilkahdus et kyl tää tästä. mutta aina se on menny toisin. mä en jaksa. en enää. en jaksa edes yrittää pärjätä. minusta ei vaan ole siihen enää. oon liian väsynyt. mua sattuu joka paikaan. niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti