sunnuntai 25. joulukuuta 2011

juu jouluaatto oli eilen. se nyt meni miten meni. eli jos totuudessa pysytään niin huonosti. itse koin et se meni hyvin. sillä pystyin pitämään kurini enkä syönyt mitään yli haarukallista. söin kerran eilisen aikana. sitä deltävät päivät ovat menneet kanssa hyvin. olen pitäytynyt dietissäni ja olen saavuttanut jo 48 kg painon. olin osastolta lähtiessäni sen 53kg. oon onnellinen miten nopeesti sain ne kilot pois. ei tarvinnut kuin olla syömättä. tänään en sit taas syönyt mitään ja kävin pitkällä lenkillä ja samalla käytii mummon luona jossa join vain kahvit. ainoo mitä oon huomannu on se et mun verenpaine heittelee pahasti ja meinaan pyörtyy koko ajan, mut se on vaan pieni juttu.
en pyytänyt joululahjaksi mitään, mut silti sain huivin(burbberry) hajuveden sama merkki. tuubihuivin. yöpaitasetin ja yöpaitahaalarin(seppälä), rahaa(200euroo),kaks lahjakorttii toinen 100changee ja toinen 150 euroo vilaa,meikkejä ja tietenkin sit sen mitstä olen haaveillut ihananpetivaatesetin by victoria secret.
ahdistaa vaan koko ajan enemmän. ainii sit mulle määrättii osastol voxra, joka on amerikassa laihdutuslääke. ihanaa. joku siis haluaa auttaa. kiitos ihana milvi lääkäri. viides päivä ois mul poli. en tiedä haluunko mennä. e se auta. tai siis no ei tietenkää kun en itse halua lopettaa.
hirveen kylmä. on vaikeeta kirjoittaa sormikkaat kädessä. ainiin viel yks juttu mul alkaa koulu taas toinen päivä. outoo ja samalla pelottavaa, koska en haluu et ne ajattelee et oon hirveen lihava. ja sit kun en ole viel päässyt tavoitepainoon.
huomaa et mul on edes muutama hyvä kaveri. susannakin soittelee koko ajan kuulumisia ja yrittää rohkasta mua. ja jensku taivutteli mut kirjoittaa vaihteeks tänne. no kiitos vaan teile.
nyt mun pitää mennä kirjoitan sit taas myöhemmin. IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUNAIKAA JA UUTTA VUOTTA KAIKILLE.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti